içimi garip bi sıkıntı kapladı çok konuşunca bende olur hep

Perşembe, Eylül 30

sumru paristen bildiriyor. ilk 3 gunu annem ve teyzemle kosturarak hicbirsey anlamadan, onlar gittikten sonraki iki gunu ise odamda surekli uyuyarak ve paris ecekent okuyarak depresif bir modda gecirdikten sonra nihayet dun okulun acilmasiyla kendime geldim. sinifimdaki 30 kisinin 25inin hintli olmasini bile problem etmiyorum bakin ne kadar mutluyum. bugun okuldan ciktiktan sonra once jardin de luxemburga sonra da carnivalet diye cok sikici bir paris muzesine gittim sonra da place des vosgeste biraz oturdum. bu vosges dedigim yer 4 tarafi simetrik olarak ayni tur binayla cevrili enteresan bir yer. yarin da bu seinein ortasindaki iki adayi gezmeyi planliyorum. boole isde burasi gelmek isteyenleri heyecanla bekliyorum, ben gezip anliyim her yeri sizi de gezdiricem en guzel sekilde soz. cumartesi de ikeaya gidicem cok aci ama beni en cok heyecanlandiran bu. bi de bugun yururken bizim liseden beydayi gordum enteresan bi andi.

Hiç yorum yok:

eXTReMe Tracker